torstai 21. helmikuuta 2013

Tylsää?

Niilon elämä taitaa olla tällä hetkellä vähän tylsää. Lunta on niin paljon, ettei oikein tule treenailtua (tai ehkä lumi on vaan tekosyy omaan laiskuuteen). Lenkit sujuu enimmäkseen niin, että Niilo jolkottelee omaa tahtiaan irrallaan (hyi minua!) ja minä juttelen Eetun kanssa. Eetulla on nyt sellainen vaihe menossa, että hän osoittelee kaikenlaista autoja, lamppuja, lapsia jne. Välillä minä yritän näyttää Eetulle jotain kuten katuvaloa, kuorma-autoa tai varista puussa. Niilo on näistä minun osoitusyrityksistä ihan innoissaan ja luulee raukka, että yritän ohjata sitä esim. puuhun tai auton alle. Jos se vaan osaisi kiivetä, niin olisin jo monta kertaa löytänyt koiran katulampun päältä istumasta. Ilmeisesti olen jossain vaiheessa onnistunut sille opettamaan, että käsimerkki näyttää suuntaa. Voisi kuitenkin yrittää ymmärtää, etten halua sen juoksevan auton alle. Täytyy yrittää siis jättää osoittelut vähemmälle.
Tänään oli ihana auringonpaiste ja niinpä otin Niilostakin pari kuvaa. Tässä ekassa kuvakulma on jotenkin sellainen, että Niilo näyttää kovin hoikalta, mutta ei se kyllä ihan noin hoikka ole.

 Kotipihalla suosikkileikki on frisbeen nouto ja tämä onkin tällä hetkellä meillä ainoa tapa pitää koiran kuntoa yllä ja kyllä tässä ensin väsyy oma heittokäsi kuin Niilolta loppuu into noutamiseen. Tässäkin se taitaa anoa uutta heittoa...


1 kommentti:

  1. Haaste heitetty! Käy kurkistamassa http://notpaimenet.blogspot.fi/

    VastaaPoista